Omistaja

  • Kosmetologi
  • pigmentointi artisti
  • Meikkaukaset
 
Perustin Ks Studion 2020 marraskuussa. Olen pitkään miettinyt oman yritykseni perustamista kauneudenhoito alalla. Olen hyvin ihmisläheinen ihminen ja rakastan työni monipuolisuutta ja siitä kuinka saan nähdä hymyilevät kasvot jokaisen hoidon /työn jälkeen. Olen ollut kiinnostunut erilaisista trendeistä sekä kauneudenhoidosta jo pienenä. Rakastan erilaisia haasteita. Erikoisosaamiseeni kuuluu pigmentoinnit sekä microbladingit. 

Ks Studio on täydenpalvelunliike. Meille on tervetullut jokainen asiakas juuri sellaisenaan kuin on. Haluamme antaa sinulle vain parasta siksi, kehitämme itseämme jatkuvasti ja pidämme ammattitaitomme ajantasalla. 

Liikkeemme

Ks Studio on kauneudenhoito liike, missä pääpaino on:

-Parturi-Kampaamo

-Jalkahoito

-Kestopigmentointi & Microblading

Ks Studiossa noudatetaan hyvänä toimintatapana GMP:hen perustuvaa omavalvontasuunnitelmaa.

Suunnitelmaan kuuluu:

  • hoitolan siisteys
  • välineiden puhtaus
  • turvalliset hoitotuotteet
  • turvalliset työtavat
  • hoidon tasalaatuisuus
  • pätevä koulutus
  • mainonnan asiallisuus                                                            
  • Ks Studio sitoutuu tilaajavastuuseen noudattaen säädettyjä lakeja ja asetuksia.
  • Y-tunnus
  • verot
  • kuitti
  • vakuutukset
  • hinnasto

     

     

Hoidon tasalaatuisuus  & pätevä koulutus

 

Aloitamme aina hoidon/toimenpiteen/käsittelyn ensin haastattelemalla asiakasta. Näin voimme tietää varmasti, mitä asiakas haluaa ja samalla asiakas tietää, että hän on tullut kuulluksi ja toiveet/esteet on huomioitu ennen työnaloitusta.

 

Tasalaatuiseen työhön sisältyy rauhallisuus, ammattimaisuus ja itsevarmuus.

Hoito/toimenpide tehdään vain koulutuksen käyneenä tai sertifioituna tekijänä.

Mahdolliset todistukset/sertifikaatit ovat nähtävissä.  Kouluttautuminen säännöllisesti, takaa varmasti uusimman ja parhaimman lopputuloksen myös asiakkaalle.  

Teemme työn huolellisesti ja noudatamme hoitoon liittyviä ohjeita. Kysymme myös hoidon aikana asiakkaalta omaa vointia ja kokemusta sekä kerromme tarkasti, mitä olemme tekemässä ja mitä tapahtuu seuraavaksi. 

Meille on tärkeää, että asiakkaalle on kerrottu tarkasti kaikki vaiheet ja hän on tullut kuulluksi.  Lopuksi annamme asiakkaille selkeät jälkihoito-ohjeet ja mahdolliset hoitotuotteet. Asiakkaallamme on myös hoidon jälkeen yhteystiedot ja voi tarvittaessa soittaa ja kysyä tietoa.